Vil du være leverandør til Greve Kommune?

Greve Kommune køber hvert år ind for mange millioner. Hvordan bliver man som lokal virksomhed leverandør til Greve Kommune?

Offentligt indkøb er for mange virksomheder et attraktivt forretningsområde, men det er også komplekst og stærkt reguleret. Vi ønsker at gøre det lettere for virksomhederne at blive leverandør til kommunen. Derfor afholder Greve Kommune Indkøbsmesse

torsdag den 7. april 2016 kl. 8.30-12.00 i Portalen, Portalen 1, 2670 Greve

Her kan du møde nogle af de personer, der sidder med det daglige indkøb i Greve Kommune, og især Teknik & Miljø vil være repræsenteret. Som kommune er man underlagt regler for, hvordan man skal indhente tilbud, alt efter opgavens størrelse. Selv med helt små opgaver og indkøb arbejder Greve Kommune systematisk med leverandørforhold og indhentning af tilbud efter specifikke metoder. Ved at deltage på Greve Kommunes Indkøbsmesse kan du danne dig et overblik over metoder, regler og typer af leverandørforhold og møde de personer, der indkøber netop din type varer eller serviceydelser.

På Indkøbsmessen vil du også få et overblik over planlagte indkøb og opgaver for den kommende periode og få svar på, om din virksomhed kan blive leverandør.

Program:

8.30 Dørene åbnes, registrering, kaffe og morgenmad

9.00 Velkommen
        v/ Pernille Beckmann, borgmester

9.10 Sådan bliver du leverandør til kommunen - Overblik over
        udbudsregler og typer af leverandørforhold

        v/ Indkøbsteamet

9.30 Oversigt over kommunens kommende udbud og planlagte
        arbejder fra Ejendomscentret
       
v/ Niels Minor Borre, ejendomschef, Teknik & Miljø

9.50 Pause

10.00-12.00 Indkøbsmesse
Mød indkøberne - mulighed for direkte kontakt og præsentation af virksomheden for kommunens indkøbere. Du kan netværke og spørge ind til konkrete planer for indkøb. Desuden vil der være mulighed for at få en snak med Greve Kommunes kommunaldirektør Claus Thykjær.

11.30 Vi serverer en let sandwich

12.00 Indkøbsmesse slut