11. januar 2017 - Storytelling og trin-for-trin guide i markedsføring via facebook

Hvordan gør du din virksomhed og dine produkter kendte for kunderne på en måde, så du får skabt efterspørgsel og salg? Hvordan kan du markedsføre dig og få mest for pengene? Hent inspiration og viden til dit markedsføringsarbejde.

Møde i Greve-Solrød Iværksætternetværket 2016

Andre deltagere med interesse i emnet er velkomne

Hvordan arbejder skaber du autencitet om dit brand og dine produkter gennem storytelling - og hvordan får du skabt efterspørgsel og salg gennem facebook?


Formål og indhold

Som virksomhedsejere har vi et stort behov for at markedsføre os selv, når vi skal
gøre vores nye virksomhed og vores nye produkter kendte for kunderne. Få en overordnet forståelse for, hvordan kan du skabe autencitet omkring din virksomhed, dit brand og dit produkt gennem storytelling og få hands-on instruktion i, hvordan du booster din virksomhed på facebook.

Hvem kan deltage?
Workshoppen indgår som fagligt tema i Greve-Solrød Iværksætternetværket 2016.

Der er også et begrænset antal pladser for andre deltagere, der har brug for basis viden og input til, hvordan I kommer igang med storytelling og brug af facebook som markedsføringsplatform. Du kan tilmelde dig her på siden.

Indlægsholdere og facilitatorer

Birgit Schaldemose Norman, Kommunikationskonsulent, Greve-Solrød Erhvervsservice 
Mette Stenberdt Nielsen, Erhvervs- og udviklingskonsulent, Greve-Solrød Erhvervsservice