Gå til hovedindhold
Events

Markedsdialog om rammeaftaler for håndværkerydelser

Virksomheder og kommunen drøftede kommende rammeaftaler og samarbejdsmuligheder. Formålet var at skabe bedre vilkår og klarhed omkring indkøb og salg af håndværksydelser.

Greve Kommune inviterer til markedsdialog om kommende rammeaftaler på håndværkerydelser🛠️
Kan du levere gode håndværksmæssige løsninger og hjælpe os med input til den gode aftale, som giver værdi for både håndværker og kommune?
Greve Kommune inviterer interesserede håndværkervirksomheder til dialog om kommende udbud af rammeaftaler på op til 8 fagentrepriser. På mødet drøfter vi:
✔️ Aftaleforhold for leverandører
✔️ Relevante krav og forventninger
✔️ Den forventede proces for tildeling af rammeaftaler
Håndværksydelserne er på følgende fagområder, hvor rammeaftalerne er delt op på fagenterprise:
• Tømrer-snedker • Maler • Murer • Gulv
• Glarmester • El • VVS • Kloak
Markedsdialogen finder sted:
đź“… Tirsdag d. 13. maj 2025
⏰ Kl. 08:00–09:30
📍 Greve Rådhus, Rådhusholmen 10, 2670 Greve
đź“© Tilmeld dig senest 8. maj kl. 12:00. Tilmeldingen sker ved at sende en mail til aspl@greve.dk.
💬 Kan du ikke deltage fysisk? Så kan du stadig få tilsendt dialogens temaer og spørgsmål – skriv på mail aspl@greve.dk.
📌Deadline for skriftlige input: 14. maj 2025.
Efter mødet vil Greve Kommune offentliggøre et referat af mødet, som kan tilgås på link: https://greve.dk/erhverv/er-du-leverandoer/udbud
Sidst opdateret: 8. juli 2025